poniedziałek, 1 października 2012

OOTD

Tym razem kompletnie nie udany ootd!!!
 Spodnie,które na sobie mam przymierzałam 4 razy,nim zdecydowałam się kupić.
Przy każdej wizycie w H&M,przyglądałam im się i zastanawiałam nad nimi.
 Niestety w  końcu je kupiłam :( 
A niestety dlatego,że one kompletnie do mnie nie pasują 
 Totalnie nie mój styl i w momencie gdy je kupowałam musiałam mieć chyba zaćmienie umysłu :D 
 Czuję się w nich źle,jak bym była przebrana a nie ubrana.
Tak więc miałam je na sobie raz i zapewne więcej się to nie powtórzy.
 A do tego wszystkiego strasznie pogrubiają :D 

Proszę o przymknięcie oczu na bandamkę na mej pięknej głowie,która pasuje tu jak wół do karety :D 

Spodnie - H&M
Sweterek - no name
Buty - Deichmann
Wisior "Stefan" :D - Glitter
Bransoletka - New Yorker 







Na koniec mój sierściuch,który wyleguje się w najlepsze i ma wszystko w nosie :D 

 
 
   

1 komentarz:

Komentarze obraźliwe oraz wulgarne będą usuwane